Metodologia
Donat a conèixer el plantejament del problema, hem d'adquirir una postura que s'emmotlli al context i situació de cadascun dels diferents barris. Per això i com a proposta d'acció eficaç, decidim acudir presencialment a les diferents zones.
Tot i que l'actual situació de pandèmia condiciona tota una sèrie de limitacions, ens és imprescindible abastar el màxim de destinataris possibles, sent factible triar a diferents persones de cada barri de Lleida per a fer-los una sèrie de preguntes. Aquest llistat de qüestions el dissenyem prèviament mitjançant una eina TIC anomenada Formularis Google. Gràcies als nostres mòbils i de manera dinàmica, llancem les preguntes i ells i elles les contesten. La gent es mostra receptiva, sent un alleujament per a nosaltres/us ja que teníem la sensació que la participació seria escassa. Destacar que evitem certes zones concretes dins dels barris per tema de distanciament social i/o risc en veure que no porten mascareta.
No deixem de costat el fet que les respostes obtingudes són de vital importància per al nostre projecte perquè, a pesar que a través d'Internet tot circuli i arribi molt ràpid, hi ha quantitat de persones que estan condicionades a un dia a dia “hermètic” amb el que a l'accés a les tecnologies es refereix, aïllant-se del que podria considerar-se el món digital. En certa manera hem ampliat els resultats. Els quals a través del conjunt de gràfics estadístics que la mateixa eina de Google proporciona, els podrem traslladar a una fulla Excel per a poder aconseguir una anàlisi més profunda, fent taules i gràfics ens ajudin a mesurar els resultats i comprendre el perquè d'aquests.
La repartició del treball ha estat equitativa i mantenim una mitjana de dues hores setmanals per a reunir-nos per videoconferència a través de Google Meet. Si la circumstància ho permet ens reunim presencialment.
- Eina utilitzada per realitzar el qüestionari: Google Forms
- El qüestionari. Publicat també a l'entrada ''Presentació del qüestionari''


Comentarios
Publicar un comentario